Шаргородська громада
Вінницька область, Жмеринський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 16.02.2022 12:08
Кількість переглядів: 77

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

На виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266, що вносить зміни до постанови КМУ від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»

1

Назва предмета закупівлі

ДК021-2015: 65310000-9 — Розподіл електричної енергії

Послуги з розподілу електричної енергії

2

Вид процедури

Переговорна процедура закупівлі

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2022-02-15-006666-b

4

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Умови застосування -  Відсутність конкуренції з технічних причин

Обґрунтування закупівлі:

Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), у разі, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, необхідно дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель.

Так, відповідно до пункту 2 частини 2 статті 40 Закону, якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з випадків, а саме відсутність конкуренції з технічних причин, Замовником може застосовуватись Переговорна процедура закупівлі.

          На сьогодні відсутні окремі закони, які регулюють питання здійснення закупівлі послуг з розподілу електричної енергії за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 65310000-9 – Розподіл електричної енергії (далі - Закупівля), у зв’язку з чим Закупівлю необхідно здійснювати у порядку та за процедурами, передбаченими Законом.

Правові засади функціонування ринку електричної енергії України визначаються Законом України «Про ринок електричної енергії» № 2019-VIII від 13 квітня 2017 року, а відповідно до даного Закону «розподіл електричної енергії – це діяльність із транспортування електричної енергії від електроустановок виробників електричної енергії або електроустановок оператора системи передачі мережами оператора системи розподілу, крім постачання електричної енергії».

Послуги з розподілу електричної енергії надають оператори систем розподілу (суб’єкти природних монополій) за тарифами, які встановлюються НКРЕКП. Ціна за одиницю послуги може змінюватися у зв’язку із змінами складових витрат, які впливають на її формування.

Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії (постанова НКРЕКП від 27.12.2017 № 1470) територія провадження діяльності оператора системи розподілу визначається за місцем розташування об’єктів електроенергетики, призначених для розподілу електричної енергії, що перебувають у власності ліцензіата, та до яких приєднані електричні мережі споживачів, які живляться від мереж ліцензіата.

При цьому, територія провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії за регульованим тарифом із зазначенням переліку адміністративно-територіальних одиниць затверджується постановою НКРЕКП про видачу відповідної ліцензії по кожному постачальнику.

Враховуючи вищезазначене, на кожній окремій території діє лише один розподільник, з яким споживачі (у тому числі бюджетні установи та організації) можуть укласти договір на розподіл електричної енергії за регульованим тарифом.

Підтвердженням для застосування переговорної процедури  закупівлі, що  підтверджує винятковість ситуації щодо неможливості застосувати іншу, конкурентну процедуру закупівлі, є відкритий реєстр ліцензіатів, згідно з яким АТ «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО», код ЄДРПОУ 00130694, має ліцензію  на здійснення  послуг з розподілу електроенергії (постанова НКРЕКП від 13.11.2018 №1414, дата набуття  права на провадження ліцензійної діяльності  з 01.01.2019).

Також, на офіційному веб-сайті Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг https://www.nerc.gov.ua/storage/app/sites/1/Docs/Reestry/Reestr_pryrodnuh_monopolii/reestr_monopol_energo.pdf зазначено зведений перелік суб’єктів природних монополій України, яким визначено за № 56 АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО», що займає монопольне (домінуюче) становище по наданню послуг з розподілу електроенергії в межах місцезнаходження замовника, отже, дані послуги можуть бути надані лише певним виконавцем, інша альтернатива відсутня. Тому, договір про закупівлю послуг з розподілу електроенергії може бути укладений лише з одним виконавцем, а саме з АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО» (код ЄДРПОУ 00130694, м. Вінниця, вул. Магістратська, 2, 21050).

З урахуванням вищевикладеного та у зв’язку з відсутністю конкуренції з технічних причин на розподіл електричної енергії прийнято рішення про проведення Закупівлі із застосуванням переговорної процедури (скороченої) з АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ВІННИЦЯОБЛЕНЕРГО».

За результатами проведених переговорів з учасником (учасниками) процедури закупівлі замовник приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через п’ять днів, але не пізніше двадцяти днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю ч. 7 статті 40 Закону.

 

5

Очікувана вартість предмета закупівлі

Відповідно до статті 4 Закону України “Про публічні закупівлі” планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби та включаються до річного плану закупівель. Кошторисом Шаргородської міської ради  у Вінницькій області на  2022 рік, передбачено видатки  Шаргородському КП « Комунсервіс» на закупівлю товарів, що є предметом цієї закупівлі за КЕКВ 2610. Очікувана вартість предмета закупівлі 756 920,64 ,00 грн.   Джерело фінансування: – кошти місцевого бюджету – 75 000,00 грн. та власні кошти підприємства  - 681920,64 грн.

 

6

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося із застосуванням одного з методів вищевказаного порядку, а саме проведений моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо.

 

              Начальник                                                               Микола Ведецький


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень