Шаргородська громада
Вінницька область, Жмеринський район

Запит від 22.01.2018 р. Василькова Р.П.

Коментар до листа депутата Шаргородської міської ради Василькова Р.П. від 26.04.2018р.

6 квітня 2018 року 23 сесія 7 скликання Шаргородської міської ради розглядала питання про внесення змін до рішення 21 сесії 7 скликання міської ради від 18.12.17 року № 193 «Про затвердження штатної чисельності виконавчого апарату Шаргородської міської ради на 2018 рік» та затвердження Положення про відділ муніципальної поліції виконавчого комітету Шаргородської міської ради, в результаті чого вирішила перенести на розгляд найближчої сесії міської ради розгляд проекту рішення сесії міської ради

Вказане рішення базувалось на необхідності доопрацювання проекту зазначеного рішення виконавчим комітетом міської ради за участю депутатів Шаргородської міської ради VІІ скликання Василькова Руслана Петровича та Кушнір Оксани Петрівни.

На підставі викладеного, виконавчий комітет міської ради звернувся з проханням до депутатів Шаргородської міської ради VІІ скликання Василькова Руслана Петровича та Кушнір Оксани Петрівни протягом 7 днів з дня отримання дійсного листа направити до виконавчого комітету міської ради свої пропозиції або зауваження щодо проекту самого рішення та Положення про відділ муніципальної поліції виконавчого комітету Шарго-родської міської ради, якщо такі матимуть місце.

Як видно з опублікованого листа депутата Шаргородської міської ради VІІ скликання Василькова Руслана Петровича від 26 квітня 2018 року, мотивація його відмови у наданні своїх пропозицій або зауважень щодо проекту вищеописаного рішення та Положення про відділ муніципальної поліції виконавчого комітету Шаргородської міської ради базується на особистій образі до мене, як міського голови, та невірному трактуванні діючого законодавства України, висловленою в притаманній йому хамській манері.

Так, 22 січня 2018 року депутат Шаргородської міської ради VІІ скликання Васильков Руслан Петрович дійсно звернувся до мене, як до міського голови, із запитом про надання інформації у відповідності до вимог законодавства України, не зазначаючи при цьому, що це запит на доступ до публічної інформації. Якби це був запит на доступ до публічної інформації, то його зразок у відповідності до вимог ст. 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» розміщений на офіційному сайті міської ради і Василькову Руслану Петровичу ніщо не заважало заповнити його за відповідним зразком і подати на розгляд компетентного органу, яким в даному випадку, у відповідності до вимог ст. 13 цього ж Закону, являється виконавчий комітет, а не Шаргородський міський голова.

З урахуванням викладеного, а саме: не відповідності запиту Василькова Р.П. від 22 січня 2018 року вимогам Закону України «Про доступ до публічної інформації», я об’єктивно вважав цей запит його депутатським запитом, оскільки достеменно знаю, що останній являється депутатом Шаргородської міської ради VІІ скликання. Саме тому цей запит був розглянутий у відповідності до вимог Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про статус депутатів місцевих рад».

Як видно із опублікованого листа від 26.04.18 року, Васильков Р.П. тут уже зазначає, що являється депутатом, тобто використовує свій статус, виходячи виключно з власних інтересів, а мотивація цього листа, як то не надання мною відповіді на його запит від 22.01.18 року за його уподобанням, звернення мною до суду з позовом про захист честі, гідності і ділової репутації не відповідає ні вимогам законодавства, ні етичним нормам, які передбачені Законом України «Про статус депутатів місцевих рад».

До речі, відповідно до вимог ч. 1 ст. 8 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» депутат місцевої ради як представник інтересів територіальної громади, виборців свого виборчого округу та член ради, здійснюючи депутатські повноваження, повинен, зокрема, керуватися у своїй діяльності та поведінці загальновизнаними принципами порядності, честі і гідності; не допускати образливих висловлювань. Його вислови на кшталт «бред сивої кобили» говорять самі за себе і коментарів не потребують.

Щодо бажання Василькового Руслана Петровича розглянути лист міської ради у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» необхідно відмітити, що в преамбулі до цього зазначено, що останній регулює питання практичної реалізації громадянами України наданого їм Конституцією України права вносити в органи державної влади, об'єднання громадян відповідно до їх статуту пропозиції про поліпшення їх діяльності, викривати недоліки в роботі, оскаржувати дії посадових осіб, державних і громадських органів; Закон забезпечує громадянам України можливості для участі в управлінні державними і громадськими справами, для впливу на поліпшення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення.

Це означає, що на підставі цього Закону громадяни можуть звертатись органів державної влади і місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності для відстоювання своїх прав і законних інтересів та відновлення їх у разі порушення, а не органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації можуть звертатись до громадян.

Звернення виконавчого комітету міської ради, про яке йдеться у листі депутата Шаргородської міської ради VІІ скликання Василькова Руслана Петровича від 26 квітня 2018 року, було йому направлене виключно в рамках Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про статус депутатів місцевих рад» під час виконання Шаргородською міською радою своїх повноважень.

Звичайно, жителям міста самим робити висновки з цього, але факти річ вперта.