Оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади державного реєстратора відділу з питань реєстрації виконавчого комітету міської ради
Шаргородська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади державного реєстратора відділу з питань реєстрації виконавчого комітету міської ради.
До участі в конкурсі допускаються громадяни України, які мають:
- вищу освіту за спеціальністю правознавство не нижче ступеня магістра, спеціаліста;
- вільно володіють державною мовою;
- стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій у сфері права не менше трьох років або на посаді державного реєстратора чи виконання функцій державного реєстратора – не менше одного року;
- знання вимог чинного законодавства з питань місцевого самоврядування, знання Законів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»;
- успішне проходження спеціальної перевірки діяльності державного реєстратора в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у порядку здійснення контролю, встановленому Кабінетом Міністрів України (для осіб, які до призначення на посаду державного реєстратора або виконання функцій державного реєстратора виконували функції державного реєстратора, перебуваючи у трудових відносинах з іншим суб`єктом державної реєстрації);
- успішне проходження професійної компетентності для осіб, які не перебували на посаді державного реєстратора (здійснюється шляхом тестування на знання законодавства у сфері державної реєстрації таких осіб).
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають на розгляд конкурсної комісії такі документи:
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника зі встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками, автобіографію;
- дві фотокартки розміром 4x6 см;
- копії документів про освіту (з додатками, що є його невід’ємною частиною), наукові ступені та інші відзнаки;
- копію документа, який посвідчує особу;
- копія реєстраційної картки платника податків;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції» за 2020 рік.
Подати документи для участі у конкурсі на заміщення вакантної посади можна за адресою: Вінницька область, м. Шаргород, вул. Героїв Майдану, 224, кабінет 106.
Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня оприлюднення оголошення (до 14 червня 2021 року).
Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається за телефоном 096-54-25-113.