Запрошуємо школярів взяти участь у конкурсі "Парк ідей - 2021"
Шаргородська районна філія Вінницької обласної служби зайнятості запрошує учнів 8-х, 9-х, 10-х та 11-х класів взяти участь в регіональному економічному конкурсі для школярів «Парк ідей – 2021» у двох номінаціях: «Мій перший брендинговий проект» для команд закладів (з числа учнів 8-10 класів) та «Онлайн-гра «Бізнес-ерудит» (для учні 10-11 класів), що проводиться під егідою Вінницького обласного центру зайнятості та у партнерстві з Економічним факультетом Донецького національного університету імені Василя Стуса.
Захід проводиться з метою урізноманітнення форм профорієнтаційної роботи, підвищення рівня компетентності учнів у сфері особистісного і професійного самовизначення, розширення та поглиблення знань економічного напрямку, розвитку загальної ерудиції, креативності, конкурентоспроможності молоді.
Шаргородська районна філія
Вінницької обласної служби зайнятості
ПОЛОЖЕННЯ
про проведення регіонального економічного конкурсу
«Парк ідей – 2021» в номінації
«Мій перший брендинговий проект»
- Загальні положення
- Положення визначає порядок організації та проведення, цілі та завдання регіонального економічного конкурсу «Парк ідей» в номінації «Мій перший брендинговий проект» (надалі – Конкурс).
- Організатори Конкурсу: Вінницький обласний центр зайнятості та Економічний факультет Донецького національного університету ім. Василя Стуса.
- Головною метою Конкурсу є розширення та поглиблення знань економічного напрямку, розвиток загальної ерудиції, креативності, конкурентоспроможності та виявлення найбільш перспективні ідеї учнівської молоді щодо формування бренду регіональних компаній (підприємств).
- Конкурс проводиться серед команд закладів загальної середньої освіти Вінницької області (далі - команда ЗЗСО).
- Оцінка та вибір кращих брендингових проектів команд ЗЗСО, визначення переможців здійснюється експертами журі Конкурсу.
- Результати Конкурсу є остаточними та не підлягають оскарженню.
- Вся інформація, що стосується конкурсу, розміщується на сайті Вінницького обласного центру зайнятості за посиланням: https://vin.dcz.gov.ua/storinka/kym-ya-mozhu-buty
- Учасники Конкурсу
- До участі в Конкурсі запрошуються команди закладів загальної середньої освіти Вінницької області (до 5 осіб в команді з числа учнів 8-10 класів).
- Участь у Конкурсі здійснюється на добровільних засадах.
- Етапи проведення Конкурсу
- Перший тур:
- з 10.10.2021 р. - реєстрація команд закладів загальної середньої освіти Вінницької області (до 5 осіб із числа учнів 8-10 класів та педпрацівник закладу освіти, який координує роботу з організаторами Конкурсу) за посиланням: https://forms.gle/TKuH6ZyAaSBBQ9P48 вибір (з переліку зазначеного в реєстраційні формі) компанії (підприємства), для яких буде розроблятися бренд.
- до 15.11.2021 р. - подання на конкурс брендингового проекту (далі - конкурсної роботи) команд ЗЗСО.
- до 27.11.2021 - оцінка проектів експертами Економічного факультету Донецького національного університету ім. Василя Стуса, визначення команд ЗЗСО для участі в другому турі.
- Другий тур: до 08.12.021 р. – проведення фіналів Конкурсу у шести районах області: Вінницькому, Гайсинському, Тульчинському, Могилів-Подільському та Хмільницькому. Команди ЗЗСО, які вийшли в другий тур Конкурсу, представлятимуть власні брендингові проекти у вигляді короткої презентації. Команда ЗЗСО, проект якої буде визнаний найкращим, візьме участь у ІІІ турі.
- Третій тур: до 15.12.2021 р. - регіональний фінал Конкурсу: презентація конкурсних робіт фіналістів, підведення підсумків та нагородження переможців.
- Команди, які зайняли призові місця, нагороджуються Дипломами І, ІІ, ІІІ ступеня.
- Учасники команд-фіналістів регіонального фіналу отримують заохочувальні нагороди.
- Учасники команди-переможця отримують Сертифікати для участь у тренінгах Відкритої бізнес–академії (https://www.facebook.com/DONNUVBA) та можливість провести один день життя студента Економічного факультету Донецького національного університету імені Василя Стуса.
- Перший тур:
- Вимоги до конкурсної роботи
- Учасники надсилають конкурсні роботи на електронну пошту: oczbrandingproject@gmail.com.
- Конкурсні роботи мають бути представлені українською мовою. Загальний обсяг конкурсної роботи не має перевищувати 10 сторінок з додатками.
- На титульній сторінці має бути вказана наступна інформація: назва конкурсної роботи, прізвища та ініціали учасників, навчальний заклад, електронна та домашня адреса, контактний номер телефону.
- Конкурсна робота має містити наступні елементи:
- Концепцію позиціонування бренду (логотипу), розроблену на основі дослідження цільової аудиторії (споживачів реальних та потенційних);
- Візуальні ідентифікатори бренду:
- назва бренду і слоган;
- логотип;
- колір;
- легенда бренду.
- При підготовці конкурсної роботи необхідно врахувати, що логотип має бути яскравим, нестандартним, унікальним, таким, що легко запам’ятовується. Бренд (логотип) має формувати образ, що відповідає товарам або послугам компанії (підприємства), асоціюватися з нею. Динамічний логотип та влучна назва має підкреслювати індивідуальність.
- На Конкурс не допускаються зображення, що належать іншим організаціям та які порушують законодавство, норми моралі тощо.
- Рекомендований шрифт 14 Times New Roman, 1,5 інтервал. Форма документа Word або Adobe PDF. Назва документа – аналогічна назві конкурсної роботи.
- Всі питання щодо організації Конкурсу можна надсилати на електронну адресу: oczbrandingproject@gmail.com.
- Фінансування Конкурсу
- Фінансування Конкурсу здійснюється за рахунок коштів організаторів, за рахунок спонсорів Конкурсу, а також коштів, не заборонених законодавством.
ПОЛОЖЕННЯ
про проведення регіонального економічного конкурсу
«Парк ідей – 2021» в номінації
«Онлайн-гра «Бізнес-ерудит»
Загальні положення
-
- Положення визначає порядок організації та проведення, цілі та завдання регіонального економічного конкурсу «Парк ідей» в номінації «Онлайн- гра «Бізнес-ерудит» (надалі – Гра).
- Організатори Гри: Вінницький обласний центр зайнятості та Економічний факультет Донецького національного університету ім. Василя Стуса.
- Головною метою Гри є перевірка учнями своїх знань економічного напряму, розвиток загальної ерудиції, креативності, бізнес-компетенцій та фінансової грамотності.
- Гра проводиться на добровільних засадах і є відкритою для учнів 10-11 класів закладів загальної середньої освіти Вінницької області (далі - ЗЗСО).
- Вся інформація, що стосується Гри, розміщується на сторінках:
- Економічного факультету Донецького національного університету імені Василя Стуса: https://ec.donnu.edu.ua/
- Вінницького обласного центру зайнятості за посиланням: https://vin.dcz.gov.ua/storinka/kym-ya-mozhu-buty
- Учасники Гри
- До участі в Конкурсі запрошуються учні 10-11 класів закладів загальної середньої освіти Вінницької області (далі ЗЗСО).
- Участь у Конкурсі здійснюється на добровільних засадах.
- Умови проведення Гри
- Гра поводиться у режимі онлайн у формі тестування (за допомогою платформи GoogleForms) з 15.10.2021 р. до 30.11.2021 року.
- Для участі у грі необхідно зареєструватися та виконати тестові завдання економічного спрямування за посиланням:
https://forms.gle/dW5iE2dhXVDSHwEY7
-
- Після заповнення реєстраційної форми учасник(ця) Гри одразу допускається до виконання тестових завдань.
- Тестові завдання складаються з 7 блоків, кожен з яких містить 5 питань і одне практичне завдання (кейс).
- Учасникам Гри надається лише одна спроба виконати тестові завдання.
- Результати Гри, з оприлюдненням відомостей про 15 осіб, які отримали найвищий результат, буде розміщено на сторінках Вінницького обласного центру зайнятості, Економічного факультету Донецького національного університету імені Василя Стуса, а також у засобах масової інформації.
- Визначення переможців Гри відбудеться до 15.12.2021 року.
- Учасники Гри, які зайняли призові місця, нагороджуються Дипломами І, ІІ, ІІІ ступеня, заохочувальними нагородами та Сертифікатами для участі в тренінгах Відкритої бізнес–академії (https://www.facebook.com/DONNUVBA) та отримають можливість провести один день життя студента Економічного факультету Донецького національного університету імені Василя Стуса.
- Фінансування Гри
- Фінансування Гри здійснюється за рахунок коштів організаторів, за рахунок спонсорів Гри, а також коштів, не заборонених законодавством.