Оперативна нарада
Сьогодні, 25 жовтня 2021 року, секретар міської ради Катерина Кедик провела оперативну нараду з керівниками відділів та управлінь виконавчого комітету міської ради. На нараді обговорено актуальні проблемні питання та намічено шляхи їх вирішення.
На сьогоднішній день складним залишається питання щодо захворювання населення Шаргородщини на коронавірусну інфекцію. З 22.10.2021 року Шаргородська міська лікарня має статус «ковідної». Наразі в лікарні перебуває 17 осіб, які потребують кисневої підтримки.
Триває робота щодо вакцинації населення. Протягом вихідних, що минули, на пункті вакцинації щеплено біля 50-ти осіб.
Продовжуються виїзди медичних бригад, які проводять щеплення жителям сільських населених пунктів громади.
Секретар ради Катерина Кедик наголосила, що в боротьбі з поширенням серед населення COVID-19 багато залежить від відповідальності кожної людини, а також злагодженої роботи медиків. Вона закликала усіх дотримуватись карантинних норм та правил, адже темпи поширення цієї небезпечної недуги набирають обертів.
Обговорювалось питання щодо роботи освітніх закладів громади, забезпечення паливними матеріалами приміщень дитячих садочків, розробки проектно-кошторисних документацій та оформлення правовстановлюючих документів на право власності на об’єкти нерухомого майна.
На нараді піднімалось також питання проектів, над реалізацією яких наразі працює міська влада: ремонт приміщення ЦНАПу, благоустрій двох парків у місті Шаргород, будівництво доріг у с.Перепільчинці, с.Гибалівка тощо.
Розпочато роботу з визначення проектів на 2022 рік для виконання яких планується виготовлення відповідної документації, серед них: реконструкція дитячої спортивної школи, утеплення частини приміщень міської лікарні та ЦПМСД, заміна систем опалення в окремих дитячих садочка та ін..
Піднімалось на нараді питання щодо прийнятих заходів по боротьбі з фактами паління рослинних рештків жителями громади.
Завершальним було питання щодо завершення підготовки проектів рішень до найближчих засідань виконавчого комітету та сесії міської ради.