Шаргородська громада
Вінницька область, Жмеринський район
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Отримати е-лікарняний з причини COVID-19 або грипу телефоном: як це працює?

Дата: 11.02.2022 10:26
Кількість переглядів: 105

Коли звертатися до лікаря?

Коли у пацієнта з’явилися симптоми COVID-19, грипу або застуди. У телефонному режимі або через інший засіб зв'язку хворий може отримати від лікаря рекомендації щодо лікування.

Що робити після того, як пройшло 5 днів?

Якщо після 5-денного лікування вдома самопочуття стабілізувалося — робити нічого не потрібно. Інформація автоматично завантажиться, та е-лікарняний в Електронному реєстрі листків непрацездатності буде закрито. Що таке е-лікарняний — за посиланням https://bit.ly/3oBqQkc

Якщо хвороба триватиме довше, пацієнт має звернутися до лікаря для особистого огляду та можливого подовження строку своєї непрацездатності.

Що робити, якщо самопочуття погіршилося на 1–4 день?

Обов'язково звертатися до лікаря на особистий прийом.

Слід пам'ятати, що у випадку відкриття е-лікарняного, зокрема й через дистанційне звернення, пацієнт має отримати відповідне смс-сповіщення. Якщо воно не надійшло, перевірте на сайті Пенсійного Фонду України (Портал електронних послуг) https://portal.pfu.gov.ua/, чи стоїть позначка біля пункту «Надаю згоду на отримання sms-повідомлень від ПФУ на номер мого мобільного телефону».

#МОЗ #лікарняний


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень