Шаргородська громада
Вінницька область, Жмеринський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

У Плебанівському ліцеї навчалися директори

Дата: 11.05.2023 16:58
Кількість переглядів: 127

Інтегрування в освітній простір Плебанівського ліцею для учасників Школи управлінської діяльності, яка відбулася у вівторок, 9 травня, розпочалося з екскурсії в музей історії села, що знаходить на другому поверсі закладу.

Юні екскурсоводи-ліцеїсти з патріотичним піднесенням провели слухачів уявними стежками чудової природи і визначними місцями села, згадали історичні періоди, які вплинули на його подальшу долю та долі окремих жителів. Діти наголосили, що Плебанівка дала путівку в життя  багатьом видатним землеробам, господарникам, посадовцям, педагогам, працівникам сфери охорони правопорядку, а вони прославили її не лише на теренах Шаргородщини, а й далеко за межами рідного краю. Коли усі з приємністю відзначили, що в стінах Плебанівського ліцею бережуть нетлінну історію своєї землі, а історичність Плебанівки - в надійних руках, мимоволі згадались слова її уродженця,  краєзнавця Анатолія Нагребецького: «За що люблю своє село, то це за історичність!»

Зацікавив  учасників семінару і цифровий центр школи, розміщений на третьому поверсі ліцею і створений за особистої участі та сприяння мецената-харків’янина, якого обставини війни змусили опинитися в подільському краї.

На вибір місця проживання переселенця вплинули жителі села, які (за словами містянина) полонили його «красою душі». Оселившись тут, Володимир Леонідович,  програміст за фахом, доклав чимало зусиль, щоб у школі функціонувала суттєво модернізована комп’ютерна база, завдяки якій освітній процес набув виразніших сучасних обрисів.

Сьогодні здобувачі освіти мають можливість неперервно оволодівати цифровими компетентностями, займатися програмуванням і поглиблювати знання англійської мови, вивчаючи її в позаурочний час за програмою спецкурсу, запропонованою програмістом. А щоб надійніше забезпечити якість практики опанування іноземної мови, діти спілкуються з волонтерами з англомовних країн, яких залучив Володимир Леонідович.

У підтвердження сказаного учасники семінару побачили фрагмент практичного заняття з англійської, і хто вголос, а хто не висловлюючись, помріяв про такого добродія і для свого закладу.  Вислів «Роблю те, що подобається!», почувши вперше із вуст нового земляка, можна тлумачити по-різному, але насправді він позитивно окреслений, бо за ним стоять благодійні справи. Директори засипали переселенця запитаннями, пов’язаними з проблемами цифрової освіти, соціальної сфери… Відповіді  отримували лаконічні, конкретні … Розмова врешті видалася цікавою… У чоловіка є плани на майбутнє, в переліку яких продовження співпраці з ліцеєм та його учнями, а можливо й з іншими закладами, будівництво дороги… Багато задумок в зародку, але не спішімо висловлювати думки вголос… Свій діалог з аудиторією Володимир Леонідович завершив презентацією сайту про історію й сьогодення населених пунктів громади, до інформаційного наповнення якого причетні освітяни та учні шкіл, підпорядкованих міській раді, та подякою усім, хто допомагає йому втілювати в життя ідеї його  небайдужого серця.

Діяльнісну освітянську взаємодію було продовжено в рамках психологічного тренінгу «Навчання й викладання у важкі часи», який провели сертифіковані учителі-спікери Шаргородського ліцею №1 Оксана МАКОВІЙ та Ірина ФРАНЦУЗ. Такий діалог був і незвичний по формі, бо керівників навчали учителі, і корисний, бо управлінці отримали можливість чути думки вчителів і співпрацювати з ними у розробці моделей безпечного середовища, створення ситуації успіху. В організації тренінгу спікери задіяли ефективну трикрокову систему менторства: «розкажи», «покажи», «зроби».  Учасники тренінгу з’ясували що таке емоційна травма, її види та вплив на учнів та учителів; захисні фактори для подолання наслідків травми; роль керівника в житті вчителя і вчителя в житті учнів, які переживають емоційну травму. Керівники погодилися, що в сьогоднішніх умовах емоційна підтримка вчителя та дитини з боку директора закладу виступає чи не на перший план, як одна з важливих умов створення ситуації успіху в колективі.  В процесі тренінгу відбулося удосконалення навичок швидкого зчитування QR-кодів при використанні онлайнового сервісу Меntimeter, що дозволяє швидко опрацьовувати відповіді та відповідно реагувати. Не обійшлося без жартів, посмішок при виконанні ситуативних вправ на визначення емоційного стану за допомогою блобів.

Час семінару був раціонально використаний. Інформацію, отриману на ньому, потрібно було ще раз добре обмізкувати. Тому, повертаючись додому, кожний керівник  обдумував, що потрібно буде першочергово довести до людей, з чим зачекати… Головне, щоб швидше прийшов переможний мир і спокій в українські родини…

Чекала дбайливих рук земля. Весна вишикувала обабіч дороги свої квітучі рапсові поля і махала услід нам жовтими  стеблами…

До зустрічі в мирній країні!

Фото без опису



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора