Щодо роботи Шаргородського відділення Укрпошти
До міського голови Володимира Барецького звертаються жителі Шаргородської територіальної громади з проблемними питаннями щодо не належної роботи відділення «Укрпошти». Мають місце численні нарікання на черги, якість роботи відділення, використання коштів державної програми «Зимова єПідтримка».
З цього приводу міський голова зустрівся сьогодні з начальником Шаргородського відділення Укрпошти №23500 Юрієм Дерев’янко. Обговорили особливості роботи відділення, режим роботи та ін.. Домовились про дотримання принципів ввічливості та взаємоповаги між працівниками та клієнтами пошти.
Вивчивши це питання, інформуємо та рекомендуємо наступне.
У відділенні дійсно є проблема з наявністю чималої черги. Адже пошта надає досить великий спектр послуг. Проте, комунальні платежі, які здійснюють громадяни, можна провести не лише на Укрпошті, а й у кожному відділенні банку (Приватбанк, Ощадбанк та ін.), а також онлайн, користуючись різноманітними мобільними застосунками (іноді, навіть, не виходячи з дому та, заощадивши на банківських послугах). Це дозволить розвантажити працівників Укрпошти та, позбавить людину необхідності простоювати в черзі.
Наприкінці минулого року стартувала програма «Зимова єПідтримка», ініційована Президентом України Володимиром Зеленським. Подати заявку на отримання державної допомоги в розмірі 1000 гривень можна у застосунку «Дія».
Разом з тим, чимало жителів Шаргородщини звертаються по допомогу в оформленні єПідтримки до відділення Укрпошти. На неодноразові звернення шаргородців щодо вирішення пов’язаних з цим проблемних питань, хочу наголосити, що, отримавши кошти, кожен громадянин використовує їх ВИКЛЮЧНО ЗА ВЛАСНИМ РОЗСУДОМ. Відповідно постанови КМУ №1330 від 22 листопада 2024 року, надану 1000 грн. можна витратити на оплату комунальних та медичних послуг, ліків, транспорту, книг або задонатити на ЗСУ.